COPYRIGHT INI BELOG IBU 2014



STATUS



nak honeymoon ke Jakarta plishh..

Thursday 20 February 2014

What to say..?? Nothing..

Assalamualaikum,

hurmm.. inilah bila jadi dropshipper kan..
memang payah dan walau pahit macam mana pun kena jugak telan..






Aku juga buat program dropship ni untuk agent-agent aku.. sebabkan aku ambik barang secara borong direct dari owner, so bila ada order sepasang dua pasang, aku akan ambik dari akak ni jer..
tapi bagi aku treat agent ni sama macam kita treat customers. Tracking no tu penting untuk kita check status parcel. Kalau aku bagitahu agent barang dah post tapi tracking takde, agent akan kata aku apa? MENIPU.. !!

Orang ni kebiasaannya akan berfikir negative daripada suka berfikiran positive. Bila jadi macam ni, aku rasa macam stoplah kot jadi agent dia ni.. apa salahnya pas tulis slip tu terus snap pic dan whatsapp aku.. agent-agent dia aku tak tahulah manage macam mana dengan dia ni.. huhuhu..

No comments:

Post a Comment