COPYRIGHT INI BELOG IBU 2014



STATUS



nak honeymoon ke Jakarta plishh..

Tuesday 25 February 2014

Let bygone, Be bygone




Assalamualaikum,

Entah kan kenapa.. sesekali aku teringat tentang seorang teman lama.
Boleh di-label-kan dia sebagai salah seorang teman terbaik yang pernah aku ada.
Tapi hanya kerana satu kesilapan kecil, persahabatan murni yang terjalin kini telah tercerai.

Kadang-kadang aku terkenang setiap satu memori yang kami kongsikan bersama.
Alhamdulillah, aku tahu dia bahagia bersama seseorang yang aku yakin memang pilihan terbaik dia.
Sebagai seorang kawan aku hanya mahu mendoakan yang terbaik untuk dia. Bukan hanya sebagai kawan, tapi dalam benak hati aku dia dah aku anggap sebagai seorang adik.

Aku mengikuti perkembangan dia setiap hari. Bukan kerana aku suka nak stalker apa dia buat, apa dia update. TIDAK !! Tidak sama sekali hokeyy... tapi sejujurnya aku rindu dia sebab dialah salah seorang kawan yang selalu mendengar luahan aku, tempat aku berkongsi rasa, mengadu masalah.
pendek kata, she's always lend me her shoulder.. huhuhu..

Bagi aku setiap apa yang berlaku antara aku dengan dia sebelum ni, dah lama aku lupakan. Bukan suatu kebaikan pun untuk aku kenang dan ingat. Walaupun perkara tu dulu pernah membuatkan aku menjadi seorang pendendam sampai aku rasa aku nak membunuh dia. Tapi, aku sematkan dalam hati ' let bygone, be bygone '

Apapun, aku doakan dari kejauhan agar dia sentiasa bahagia, dijauhkan dari sebarang kecelakaan, dimurahkan rezeki dan sentiasa sihat walafiat sebab aku tahu dia ada gastrik. huhuhu..

 Ms Ladybird, andai awak tahu..

Wassalam..

No comments:

Post a Comment